środa, 20 marca 2013

Łap kicaka:)

Łap zajączka czyli spontaniczne, wiosenno -świątecznie i pierwsze moje  Candy. I do tego jeszcze szybkie bo jednodniowe. I WYŁĄCZNIE dla nielicznego:)  grona moich obserwatorów, więc tym bardziej dla WAS !

Warunków właściwie nie ma, nie musicie nic podlinkowywać - wystarczy komentarz i chęć przygarnięcia ZAJĄCA  I SERDUCHA:)  Może przyniosą Wam wiosnę w sercu w zimowy  pierwszy Dzień Wiosny  i umilą święta ?:)






Na komentarz i chęć przygarnięcia zająca czekam do północy:) Maż zaglądający przez ramie sugeruje byście napisały dlaczego lubicie wiosnę:)  Zatem to mąż wybierze osobę do której zakica zajączek:)

Pozdrawiam wiosennie, która ponoć ma przyjść o 11.02:) U mnie snieg po kolana :) więc chyba przyjedzie na sankach:)




2 komentarze:

  1. ja bardzo chętnie przygarnę tego kicaka:)))A wiosnę lubię za zieleń, śpiew ptaków, dłuższe dni, wiosenne sukienki...pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Głowę dam, że pisałam o tym że kocham wiosnę, bo mogę przestać spać w skarpetach, i za słońce i za to, że wszystko się wiosną zaczyna... ale chyba się nie zapisało! Widocznie kicak nie dla mnie. Ale ja i tak ja kocham miłością bez końca! :)

    OdpowiedzUsuń

Znaki życia i ciekawości:)

Etykiety