czwartek, 8 marca 2012

Podglądanie, obiecanki i TuLiPaNy:)

Witajcie:) Zaglądam i widzę, że koleżanki zapracowane:) ciągle zachwycam się czym pięknym w waszym wykonaniu. Zapewniam,że i ja cały  coś się tam tworzę:) A że jestem typem, który chwyta się 100 rzeczy jednocześnie - to niestety efekt jest jaki jest. Cóz - nie lubię, kiedy coś np. schnie i muszę czekać, więc zaczynam  kolejną rzecz i takie są tego efekty.

Na szczęście jest coś na ukończeniu. dziś kilka zdjec w rozsypce - cała układanka mam nadzieję za kilka dni - niestety potrzebuję męskich rąk, które teraz kompletnie nie maja czasu. Coż:)




Oczywiście wszystko przy pomocy rąk i wiernej  maszynie do szycia:)

A skoro już prawie półnoć to dla wszystkich kobietek zyczenia z okazji naszego święta ( ja nie widzę nić złego w tym świętowaniu - oczywiscie bez przesady i z przymrużeniem oka:)

I oczywiscie życzenia TuLiPaNów od Tulących w tym dniu Panów:)

4 komentarze:

  1. zapowiada się ciekawie :-) czekam z niecierpliwością na efekt końcowy ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. hihi, to ja już się nie mogę doczekać rezultatów Twoich poczynań :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie to wygląda.Motywy mojego ulubionego retro.Bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń

Znaki życia i ciekawości:)

Etykiety